Spore zmiany w Grupie Ogilvy
Grupa Ogilvy w Polsce zdecydowała się utworzyć dwa nowe stanowiska Client Service Directorów.
21.10.2006 07:10
Na stanowiska te awansowani zostali Olga Sobieraj i Maciej Lissowski, dotychczas pełniący funkcje Group Account Directorów.
- Utrzymana zostanie sprawdzona już w Agencji zasada ścisłego powiązania zespołów kreatywnych i accounckich – obecnie w Gruppie66 Ogilvy są dwie takie „wewnętrzne agencje” (szefami kreacji są w nich Iwona Czerwińska i Ireneusz Broda, pełniący funkcje zastępców dyrektora kreatywnego) - podano w komunikacie.
„Budowanie agencji reklamowej nigdy się właściwie nie kończy. Ogilvy w Polsce rozwija się szybko – w ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnęliśmy silną dwucyfrową dynamikę wzrostu – więc dostosowanie struktur jest nieuchronnym, stale trwającym procesem. O ile tylko jest to możliwe, staramy się promować ludzi związanych z firmą od dawna, czego najlepszym przykładem jest zarówno Olga Sobieraj (pracujemy razem już od ośmiu lat) jak i Maciej Lissowski (od czterech lat w firmie). Mam do nich pełne zaufanie i bardzo wysoko oceniam ich dotychczasowy dorobek. Mam nadzieję, że awans otworzy przed nimi nowe pola działania, ze wzajemną korzyścią dla nich i dla Agencji” – mówi Tomasz Bałuk, CEO.
Gruppa66 Ogilvy w najbliższym czasie zamierza zdecydowanie wzmocnić dział obsługi klienta – docelowo w Agencji będzie sześciu Account Directorów. Na część stanowisk prowadzona jest obecnie rekrutacja, zarówno wewnętrzna jak i wśród osób z innych firm.
„Silna linia Account Directorów samodzielnie zarządzających swoimi zespołami pozwoli na zwiększenie bliskości do Klientów w codziennej pracy i ułatwi działania Agencji. Jestem także przekonany, że taka bardziej pionowa struktura otworzy przed naszymi pracownikami lepsze możliwości awansu” – mówi Tomasz Bałuk.