'Spokojnie, będzie łatwiej'


To hasło najnowszej kampanii Sage Symfonii.

Projekt obejmował multimedialną kampanię z wykorzystaniem wielu różnych mediów, takich jak np.: billboardy, prasa, Internet.

Agencja Paralotna odpowiedzialna była za przygotowanie strategii komunikacji wraz z egzekucją kreatywną w poszczególnych mediach a także koordynacją całości działań dla marki.

Kampania ruszyła na początku października.

To pierwsza od kilku lat tak duża kampania wizerunkowa marki Sage Symfonia.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta: Jolanta Potaś

Przedstawiciel Agencji: Anna Grecka

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz

Art. Director: Olaf Kulińczyk

Copywriter: Mariusz Bagan

Planowanie i zakup mediów - Guideline.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)