Trwa ładowanie...
dij9tj5
01-06-2006 07:00

Specjalne wydanie "Gazety Wyborczej"

1 czerwca, w związku z Dniem Dziecka 'Gazeta Wyborcza' ukazała się w specjalnej edycji.

dij9tj5
dij9tj5

Ogólnopolski grzbiet „Gazety” został obłożony czterostronicową okładką reklamową.

- Dzięki dochodowi z tej reklamy sfinansujemy marzenia ciężko chorych dzieci, którymi opiekuje się fundacja ”Mam Marzenie” oraz wesprzemy Zachodniopomorskie Hospicjum dla Dzieci. Ta wyjątkowa forma reklamy została wykorzystana po raz pierwszy w historii „Gazety” za względu na charytatywny cel przedsięwzięcia. Wybór fundacji, którym przekażemy pieniądze nie jest przypadkowy – naszym celem było wsparcie jasnych i konkretnych celów związanych z dziećmi. Aby dokonać najtrafniejszego wyboru „Gazeta” poprosiła o pomoc redakcje lokalne, które przedstawiły listę propozycji spełniających założenia pomysłodawców akcji - czytamy w komunikacie prasowym.

Partnerem „Gazety” w akcji jest Toyota Motor Poland CO., LTD. Sp. z o.o., która kupiła powierzchnię reklamową.

dij9tj5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dij9tj5
Więcej tematów