"Smutny Autobus" - nieudana kampania MSW
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych opublikowało film "Smutny Autobus". Realizacja ma zachęcać rodziców do sprawdzania w mobilnej aplikacji "Bezpieczny Autobus", jakim transportem poruszają się ich dzieci.
24.06.2014 18:25
Spot wywołał całkiem odmienne emocje niż zakładano. Niepochlebne komentarze zalały internet. Urzędnikom zarzuca się brutalność oraz brak serca.
Na kanale MSW w serwisie YouTube spot zanotował niemal 180 tysięcy wyświetleń. Negatywnie oceniło go ponad 3000 osób, pozytywnie ponad 1200.
MSW jednocześnie uruchomiło druga usługę www.historiapojazdu.gov.pl, która umożliwia m.in. sprawdzenie faktów na temat kupowanego auta, motocykla lub innego pojazdu zarejestrowanego w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców prowadzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych. Usługa jest bezpłatna. Film promujący ją nie wzbudza takich emocji.