Serwisy społecznościowe przyciągają fanów muzyki


Serwisy społecznościowe zmieniają sposób w jaki ludzie konsumują
muzykę - wynika z badania firmy analitycznej Entertainment Media
Research.

01.08.2007 08:00

53 procent respondentów aktywnie przegląda strony w serwisach społecznościowych w poszukiwaniu muzyki. Kolejne 30 procent kupiło bądź pobrało muzykę, z którą zapoznało się na tego typu stronach.

W najpopularniejszych portalach społecznościowych, takich jak MySpace i Bebo, odsetek badanych, którzy korzystają z nich w poszukiwaniu muzyki, wzrósł odpowiednio do 75 i 72 procent.

Z kolei 46 procent respondentów chciałoby mieć możliwość łatwiejszego zakupu utworów, które znaleźli w serwisach społecznościowych, chociażby poprzez umieszczenie przy nich opcji 'buy now' (kup teraz).

W badaniu firmy Entertainment Media Research wzięło udział 1700 osób w wieku 13-60 lat.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)