Seksapil w wielkim mieście
Publicis przygotował kampanię wizerunkową dla Renault Modus.
04.05.2006 06:34
Polski oddział agencji reklamowej Publicis przygotował nową, kampanię samochodu Renault Modus. Hasło przewodnie tej kampanii to „Seksapil w wielkim mieście”.
Publicis przygotował na potrzeby kampanii reklamę prasową stylizowaną na kolaż. Błękitne tło, o fakturze płótna, kojarzy się ze świeżością, a na nim złoty Modus i modelka, ubrana zgodnie z aktualnymi trendami, upozowana na manekin. Ten ciekawy zabieg estetyczny ma, nie tylko wywołać skojarzenia z modą, ale przede wszystkim przyciągać uwagę czytelników kolorowych magazynów. Do tego hasło reklamowe – inne w każdym magazynie, w którym pojawiać się będą reklamy - podano w komunikacie.
I tak w „Vivie” Modus będzie promowany pod hasłem „Viva! Modus!, w „Urodzie” – „Modus, moda i uroda”, w „Zwierciadle” – „Modus w zwierciadle mody”, w „Twoim Stylu” – „Modus w Twoim Stylu”, w „Avanti” – „Modus, jedziemy na zakupy”, w „Wysokich Obcasach” - „Prowadzi w wysokich obcasach”.
Hasło całej kampanii „Seksapil w wielkim mieście” pojawi się na reklamach outdoorowych, które wraz z reklamami w Internecie i POS będą wspierać kampanię prasowąCzas trwania kampanii: od 20 kwietnia do końca czerwca 2006 r. Media zakupił dom mediowy Carat Polska.
Kampania – Seksapil w wielkim mieście
Klient: Renault
Przedstawiciel klienta:
Teresa Wielowieyska-Sławek - Szef Działu Reklamy Renault
Agencja: Publicis
Client Service:Juliusz Baliszewski – Account Director Magda Niechwiej - Account Manager
Kreacja: Magdalena Drozdowska – Art Director Katarzyna Kowalska – copywriter
Produkcja:Monika Derda
Dom Mediowy: Carat Polska