Trwa ładowanie...
d2vfvz0
29-07-2010 00:30

Sandomierz walczy o turystów kampanią reklamową

Sandomierz chce zostać hitem naszych sierpniowych i wrześniowych urlopów - zapowiada "Metro". Do miasta przylgnęła nieprawdziwa opinia zniszczonego przez powódź. Będzie z nią walczyć przy pomocy ogólnopolskiej kampanii reklamowej w telewizji i na billboardach.

d2vfvz0
d2vfvz0

Po majowej i czerwcowej powodzi ruch turystyczny w mieście zamarł: odwołano 90% wycieczek szkolnych, w weekendy przyjeżdżało 70% mniej turystów niż zwykle. Mimo że mija już drugi miesiąc, a lewobrzeżna część miasta, z zabytkową starówką i wszelkimi atrakcjami turystycznymi, została nietknięta przez wodę, w Sandomierzu nie widać poprawy.

Miasto liczy, że zmieni to bezprecedensowa ogólnopolska kampania, która rusza z początkiem sierpnia. Sandomierz pojawi się podczas telewizyjnych prognoz pogody. - Prezenterzy będą wspominać o pogodzie w naszym mieście. Będą też pojawiać się goście opisujący weekendy, które u nas spędzili - zapowiada Ewa Kondek z ratusza.

Akcja obejmie m.in. też sandomierskie stoiska w warszawskich, łódzkich i krakowskich galeriach handlowych oraz 260 billboardów zachęcających do odwiedzin miasta. Na wszystko Sandomierz wyda 1,5 mln zł, w większości z funduszy unijnych.

Jak podaje "Metro", o podobnych akcjach myślą też inne turystyczne miasta, które borykają się z opinią poszkodowanych przez powódź: Kazimierz Dolny, Kłodzko, Lądek-Zdrój czy Polanica.

d2vfvz0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2vfvz0
Więcej tematów