Trwa ładowanie...
d3tc8du
ranking
26-07-2005 14:28

Samsung uhonorowany przez "BusinessWeek"

W najnowszym rankingu 100 najbardziej wartościowych marek przygotowywanym co roku przez firmę Interbrand i "BusinessWeek" Samsung został jednym z pięciu "wielkich zwycięzców" pod względem wzrostu wartości marki. Wartość ta zwiększyła się o 19% w stosunku do rankingu z 2004 roku osiągając poziom 14,96 miliardów dolarów.

d3tc8du
d3tc8du

Dzięki wzrostowi marki Samsung awansował na 20 miejsce na liście, które dotychczas należało do jednego z tegorocznych "wielkich przegranych" jakim jest Sony. Tym samym Samsung stał się jedyną marką z branży Consumer Electronics, która uplasowała się w tym roku w pierwszej dwudziestce najbardziej wartościowych marek na świecie.

Poprzez ten sam dźwięk, wygląd i wrażenie jakie wywołują nasze produkty chcemy osiągnąć jedność marki Samsung - mówi dla "BusinessWeek" Gregory Lee, szef globalnego marketingu w firmie Samsung.

Obok Samsung do pięciu "wielkich zwycięzców" pod względem wzrostu wartości marki należą w tym roku e-Bay, HSBC, Apple i UBS. Do pięciu "wielkich przegranych" trafiły marki Sony, Morgan Stanley, Volkswagen, Levi’s i Hewlett-Packard. Ponadto pierwsze trzy miejsca w rankingu nie zmienily sie i zajmuja je kolejno Coca-Cola, Microsoft oraz IBM.(ab)

d3tc8du
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3tc8du
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj