Sagem i Telepizza nawiązują współpracę
Sagem Communication Poland i Telepizza rozpoczynają wspólną akcję
promocyjną. W ramach partnerstwa strategicznego firmy przygotowały
ogólnopolski konkurs, który potrwa od 1listopada do 24 grudnia
2007.
Każdy, kto w czasie trwania konkursu zamówi dowolną pizzę w sieci Telepizza, otrzyma kupon z kodem umożliwiającym udział w losowaniu nagród. Codziennie do wygrania będą telefony Sagem, zaproszenia do Telepizzy, kubki i smycze Sagem oraz płyty Radia Zet.
Kampania promująca konkurs pojawi się na antenie Radia Zet i potrwa 7 tygodni. Uzupełnią ją konkursy i promocje na łamach prasy lokalnej. Informacje na temat konkursu znajdą się także na kuponach i ulotkach Telepizzy oraz na plakatach w sieci restauracji na terenie całego kraju.
Partnerstwo strategiczne z Telepizzą to doskonała okazja, by dotrzeć z naszą ofertą do młodych, aktywnych ludzi ze średnich i dużych miast. Zakładamy, że współpraca z Telepizzą, wsparta działaniami ATL i BTL, zwiększy rozpoznawalność marki Sagem i pozytywnie wpłynie na wizerunek i ocenę firmy w oczach klientów- dodaje Anna Sanocka, PR Manager w Sagem Communication Poland.