Trwa ładowanie...
dscp2v3
joy
11-06-2008 08:00

Rynek luksusowych miesięczników w I kw. 2008


"Twój Styl" był w I kwartale 2008 roku najpopularniejszym
luksusowym miesięcznikiem dla kobiet ze średnią sprzedażą w
wysokości 231 tys. egzemplarzy. Jednak zarówno ten tytuł, jak i
przede wszystkim drugi w zestawieniu "Joy" straciły sporo
czytelniczek w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku.

dscp2v3
dscp2v3

"Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 231 286 egz., będąc tym samym liderem rynku luksusowym miesięczników dla kobiet - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednak czasopismo zanotowało spory, wynoszący ponad 13,5 tys. egz. spadek sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 199 518 egz. - uplasował się "Joy" (Hearst Marquard Publishing). Jednak ten tytuł stracił najwięcej czytelniczek w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku. Trzecią pozycję zajął shoppingowy "Avanti" (Agora), który zanotował średnią sprzedaż w wysokości 163 248 egz. - o ponad 15,5 tys. egz. więcej niż w I kwartale 2007 roku.

I kwartał

2008 2007
ZKDP Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Twój Styl 298 508 231 286 299 867 244 917
Joy 280 000 199 518 302 320 242 058
Avanti 226 662 163 248 215 067 147 952
Cosmopolitan 183 333 141 784 182 987 142 971
Pani 156 927 115 768 138 290 109 991
Glamour 213 753 107 543 205 294 123 096
Elle 149 586 75 174 139 333 77 701
Zwierciadło 112 767 70 454 125 071 77 241
Uroda 128 253 57 536 130 803 53 904
Shape 50 000 35 636 50 000 36 078
Sukces 64 306 30 349 92 033 42 606

dscp2v3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dscp2v3
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj