Ruszyła promocja polskiej gospodarki
W połowie października ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna
"Święto polskiego produktu". Organizatorem akcji jest Fundacja
Dajesz Pracę PL. Kreację opracowała agencja DEMO Effective
Launching, która od lat wspiera i doradza Fundacji na poziomie
strategii komunikacji.
18.10.2007 08:00
Celem kampanii "Święto polskiego produktu" jest umacnianie idei patriotyzmu konsumenckiego oraz promowanie odpowiedzialnego biznesu. Poprzez akcję Fundacja i DEMO przypominają Polakom, aby podczas codziennych zakupów zwracali większą uwagę na polskie pochodzenie artykułów oraz pomagają w identyfikacji rodzimych produktów. Kampania potrwa do 15 listopada.
Jednocześnie od połowy października Fundacja Dajesz Pracę PL. wzmaga poszukiwania polskich producentów, których w roku 2008 zaprosi do stworzenia "Drużyny Polskiego Produktu" - kolekcji najwybitniejszych polskich marek, o największych sukcesach krajowych i zagranicznych.
Layouty skierowane do polskich producentów zobaczyć można w patronujących przedsięwzięciu tytułach prasy branżowej: Handel, Magazyn Handlowiec, Wiadomości Handlowe, Poradnik Handlowca, Życie Handlowe, Cukiernictwo i Piekarstwo, Magazyn Przemysłu Mięsnego oraz Papierniczy Świat. Kampanię promują też spoty radiowe. Emitowane są od połowy października na antenie programu trzeciego Polskiego Radia, jak również w jego regionalnych rozgłośniach skupionych w grupie Audytorium 17 oraz w radiu Playnet.
Patronat nad Projektem sprawują: Echo Miasta, Przegląd Sportowy, Życie Warszawy, Dziennik Zachodni oraz Gazeta Pomorska, a także serwis Kariera.com.pl.
W teamie DEMO obsługującym Fundację Dajesz Pracę PL, pracują: Piotr Czech - account manager, Piotr "Kangur" Olszewski - art director oraz Marcel Adamowicz - copywriter.