Ruszyła promocja polskiej gospodarki


W połowie października ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna
"Święto polskiego produktu". Organizatorem akcji jest Fundacja
Dajesz Pracę PL. Kreację opracowała agencja DEMO Effective
Launching, która od lat wspiera i doradza Fundacji na poziomie
strategii komunikacji.

18.10.2007 08:00

Celem kampanii "Święto polskiego produktu" jest umacnianie idei patriotyzmu konsumenckiego oraz promowanie odpowiedzialnego biznesu. Poprzez akcję Fundacja i DEMO przypominają Polakom, aby podczas codziennych zakupów zwracali większą uwagę na polskie pochodzenie artykułów oraz pomagają w identyfikacji rodzimych produktów. Kampania potrwa do 15 listopada.

Jednocześnie od połowy października Fundacja Dajesz Pracę PL. wzmaga poszukiwania polskich producentów, których w roku 2008 zaprosi do stworzenia "Drużyny Polskiego Produktu" - kolekcji najwybitniejszych polskich marek, o największych sukcesach krajowych i zagranicznych.

Layouty skierowane do polskich producentów zobaczyć można w patronujących przedsięwzięciu tytułach prasy branżowej: Handel, Magazyn Handlowiec, Wiadomości Handlowe, Poradnik Handlowca, Życie Handlowe, Cukiernictwo i Piekarstwo, Magazyn Przemysłu Mięsnego oraz Papierniczy Świat. Kampanię promują też spoty radiowe. Emitowane są od połowy października na antenie programu trzeciego Polskiego Radia, jak również w jego regionalnych rozgłośniach skupionych w grupie Audytorium 17 oraz w radiu Playnet.

Patronat nad Projektem sprawują: Echo Miasta, Przegląd Sportowy, Życie Warszawy, Dziennik Zachodni oraz Gazeta Pomorska, a także serwis Kariera.com.pl.

W teamie DEMO obsługującym Fundację Dajesz Pracę PL, pracują: Piotr Czech - account manager, Piotr "Kangur" Olszewski - art director oraz Marcel Adamowicz - copywriter.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)