Ruszyła kampania promocyjna prapremiery spektaklu 'Wyścig spermy'
Rozpoczęła się kampania promocyjna "Wyścigu spermy" - spektaklu w
reż. Macieja Kowalewskiego, którego prapremiera odbędzie się 10
listopada w Teatrze Na Woli. Kampania ma charakter informacyjny
oraz podkreśla nietuzinkowość projektu.
Kampania opiera się na wykorzystaniu outdooru, reklamy prasowej, marketingu bezpośredniego. Duży nacisk położono na reklamę zewnętrzną; na 6. autobusach liinii prywatnej i wszystkich składach metra w Warszawie.
W centrum stolicy rozwieszono 2,5 tys. plakatów oraz wydrukowano 20 tys. pocztówek. Reklamy prasowe "Wyścigu spermy" znalazły się w magazynie kulturalno-wydarzeniowym - "Aktivist", a także w dziennikach: "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik".
Za kreację odpowiada agencja Zielona Papryka, za działania public relations związane ze spektaklem agencja Kostrzewa PR.