Trwa ładowanie...
d2hocj3
16-05-2006 06:38

Ruszyła jedna z najdroższych produkcji marki Żywiec

14 maja w TVP 1 oraz TVP 2 został wyemitowany nowy film reklamowy marki Żywiec 'Historia.'

d2hocj3
d2hocj3

Trwający 90 sekund film przedstawia w skrócie historię ostatnich 150 lat historii Polski, począwszy od połowy XIX wieku, poprzez lata trzydzieste, pięćdziesiąte, siedemdziesiąte, aż do czasów współczesnych. Film zrealizowano przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technik filmowych z maksymalną dbałością o szczegóły i realia ukazywanych czasów.

Scenografia została zbudowana w skali niespotykanej wcześniej przy produkcjach reklamowych. W filmie zagrało ponad 400 statystów. Specjalnie na potrzeby filmu sprowadzono wyszukane kostiumy z europejskich magazynów m.in. z Londynu i Paryża. Wykorzystano łącznie ok. tysiąc strojów i elementów garderoby z różnych epok, włączając w to: buty, torebki, nakrycia głowy, paski i inne dodatki. Nad dbałością o szczegóły charakteryzacji czuwało 5 charakteryzatorów. Muzycznym motywem przewodnim filmu jest piosenka „The Man Called Adam” zespołu The Yachts.

„Film ukazuje upływ czasu, zmienność epok, ludzkich zachowań i obyczajów. Chcieliśmy pokazać, że jedyną rzeczą stałą, w przemijającej ludzkiej egzystencji, jest towarzyszące Polakom piwo Żywiec i jego najwyższa jakość” - powiedział Remigiusz Rawa, Marketing Manager z Grupy Żywiec.

Do realizacji filmu został zaangażowany znakomity zespół realizatorski: reżyseria i zdjęcia - Łukasz Kośmicki, kostiumy - Dorota Roqueplo, scenografia - Jacek Ogrodowczyk, charakteryzacja - Dariusz Krysiak. Produkcja została zrealizowana w Łodzi przez dom produkcyjny Opus Film.

d2hocj3

Kampania potrwa kilka miesięcy, pokazywane będą różne długości spotów. Rozpoczął ją 90 - sekundowy film. Następnie widzowie zobaczą jego skróconą wersję. Oprócz TVP, kampania będzie emitowana w telewizji TVN oraz w Polsacie. Od 17 maja film będzie można obejrzeć także na stronie internetowej marki Żywiec.

Wprowadzeniu filmu reklamowego towarzyszą zapowiadające kampanie reklamowe. Przed premierą reklamy pojawiły się w prasie, radiu i Internecie. Przed emisją filmu ruszyła kampania outdoorowa na nośnikach systemowych oraz siatkach wielkoformatowych. Przekaz outdoorowy informuje dodatkowo o ponownym uzyskaniu nagrody Superbrands przez piwo Żywiec, a poprzez headline „Nic się nie zmieniło” nawiązuje do filmu.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa Just. Planowaniem i zakupem czasu antenowego oraz kampanią wspierającą zajął się dom mediowy Zenithmedia,a realizacją działań w mediach zewnętrznych firma MediaConcept.

d2hocj3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hocj3
Więcej tematów