Ruszyła globalna kampania telewizorów Philips Aurea


Agencja DDB rozpoczęła globalną kampanię promującą telewizory
Philips Aurea w Europie. Akcja oparta jest na koncepcji
tematycznej, zwanej 'Uwodzenie światłem', która bardziej kojarzy
się z produktami luksusowymi niż z elektroniką konsumpcyjną.

23.10.2007 08:00

Kampania, która w innych regionach świata będzie prowadzona przez cały 2008 rok, ma trafić do wąskiej, lecz niezwykle opiniotwórczej grupy odbiorców w wieku 25-49 lat, którzy zazwyczaj najszybciej przyswajają nowinki techniczne, zaś szczególnie do tej podgrupy konsumentów, którzy chcą, by także telewizor był wyrazem stylu, w jakim mieszkają.

Telewizor Aurea Ambilight z płaskim ekranem wyposażony jest w niewidoczny system dźwięku i półprzezroczystą ramę, która świeci światłem zsynchronizowanym z obrazem pokazywanym na ekranie. Światło skierowane jest zarówno na ścianę, jak i na widza, przez co wrażenia związane z oglądaniem telewizji w domu zostają wielokrotnie spotęgowane.

Agencja DDB zleciła znanemu fotografowi mody Vincentowi Petersowi przygotowanie artykułów reklamowych o modzie do europejskiego wydania Vogue i światowego wydania magazynu Wallpaper. Na podstawie zdjęć wykonanych do artykułu opracowano kilka reklam billboardowych i prasowych, które pojawiły się w wybranych lokalizacjach i czasopismach w całej Europie.

DDB nawiązała też współpracę z wielokrotnie nagradzanym reżyserem Wong Kar Wai'em z Hongkongu, którego zadaniem było nakręcenie krótkometrażowego thrillera szpiegowskiego, zatytułowanego "There's Only One Sun". Film można zobaczyć wyłącznie na stronie Philips.com/aurea, zaś jego premierę promują zwiastuny w Internecie i spoty telewizyjne.

Chcąc dodatkowo uatrakcyjnić stronę internetową, agencje Tribal DDB Amsterdam i Tribal DDB New York zleciły kompozytorowi muzyki filmowej Markowi Slater'owi napisanie muzyki na potrzeby całego portalu promocyjnego. Jego utwory wykonają zaś członkowie londyńskiej Orkiestry Symfonicznej, a nagrania odbyły się w słynnym studiu Abbey Road w Londynie.

Nadzór strategiczny i kreatywny nad pracami związanymi z kampanią Aurei pełniła agencja DDB Amsterdam. Oprócz Tribal DDB, DDB Amsterdam zaprosiła do współpracy między innymi: w zakresie PR - firmę Manning Salvage and Lee, w zakresie mediów - agencję Carat, w zakresie pakowania - Philips Design, zaś do obsługi marketingowej i merchandisingowej - firmę CPM.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)