Rusza polski oddział Ogilvy Action
Od 1 stycznia 2008 rozpoczyna oficjalnie działalność warszawskie
biuro Ogilvy Action.
19.12.2007 08:00
Stanowisko Dyrektora Zarządzającego nowej spółki obejmie Maciej Lissowski, dotychczasowy Client Service Direktor w Gruppa66Ogilvy.
Lissowski pracuje z Ogilvy od 5 lat, prowadząc takich Klientów jak: BAT, Ford, IBM, Cyfra +, Gillette.
W chwili rozpoczęcia działań Ogilvy Action będzie zatrudniało około czterdziestu pięciu pracowników, którzy stanowią obecnie zespoły pracujące w zakresie dyscyplin Ogilvy Action w ramach innych spółek grupy. Do zespołu dołączy także zespół Event Marketingu Izy Pałdyny działający w ramach Ogilvy PR oraz obecny zespół producentów BTL.
Ogilvy Action to firma powstała w 2005 roku w Stanach Zjednoczonych, w ramach grupy komunikacyjnej Ogilvy. Działa w obszarze zintegrowanej komunikacji, ale jej głównym polem kompetencji są aktywacje konsumenckie: promocje, programy aktywacyjne, samplingi, event marketing, relacje z dystrybutorami, marketing eksperymentalny, digital.