Rusza kampania "Żyrafa, żyrafa, bałwanek"
"Żyrafa, żyrafa, bałwanek" - to najnowszy pomysł na promocję numeru
118 118 (Eniro Polska). Kampania potrwa do końca listopada br. i
obejmie prasę oraz internet, a dodatkowo wspierać ją będą
niestandardowe działania promocyjne.
28.10.2008 | aktual.: 28.10.2008 08:13
Akcja "żyrafa, żyrafa, bałwanek" skierowana jest do użytkowników telefonów komórkowych, osób aktywnych, lubiących fajne marki i łatwe rozwiązania. Kampanii prasowej i internetowej towarzyszyć będzie również szereg dodatkowych działań, m.in. akcje dystrybucyjne, działania sponsoringowe, promocja numeru we własnych mediach (katalogi Panorama Firm, wyszukiwarka pf.pl), a także kampania wirusowa.
W ramach kampanii przygotowano także filmik reklamowy, przedstawiający zabawne sytuacje, w których numer 118 118 okazuje się niezbędny, np. wizyta niesfornego kochanka w nocy.
Kampania wizerunkowa prowadzona będzie w kilku ogólnopolskich portalach, m.in. naszemiasto.pl, naszaklasa.pl, gazeta.pl/serwisy lokalne, o2.pl oraz interia.pl/fakty, na których pojawią się banery reklamowe, advertoriale oraz inne formy reklamowe promujące 118 118. Do kampanii prasowej wykorzystano tygodniki opinii, takie jak: Polityka, Forum, Przekrój czy Newsweek.
"Żyrafa, żyrafa, bałwanek" to pierwsza w Polsce kampania promująca tego typu usługi. Chcemy, żeby konsumenci zapamiętali numer, dlatego postanowiliśmy przygotować niestandardowy i zabawny przekaz promocyjny, który jest jednocześnie przyjazny i bliski użytkownikowi. Bohaterowie reklam - żyrafy i, bałwanek na pewno nie raz nas zaskoczą i będzie o nich głośno - mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Marki i Komunikacji.
W kampanii wykorzystana zostanie kreacja przygotowane przez agencję Opus B. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House oraz Eniro Polska. Działania w zakresie PR prowadzi Dział Komunikacji Eniro Polska.