Rusza kampania dot. kształcenia ustawicznego


Pod hasłem "Program EQUAL to sprawdzone sposoby wyrównywania szans
w dostępie do edukacji i pracy" rusza kampania prasowa na temat
kształcenia ustawicznego. Prowadzona w prasie, internecie ,
telewizji i radiu akcja ma uświadomić, jak ważne jest wyrównanie
szans w dostępie do edukacji i pracy dla grup zagrożonych
wykluczeniem społecznym.

Kampania ma promować projekt upowszechniania rezultatów Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL, prowadzony przez Fundację "Fundusz Współpracy". Pod hasłem "Program EQUAL to sprawdzone sposoby wyrównywania szans w dostępie do edukacji i pracy" akcja chce podkreślić, jak ważne jest wyrównanie szans w dostępie do edukacji i pracy dla grup zagrożonych wykluczeniem społecznym, czyli kobiet próbujących pogodzić karierę zawodową z życiem rodzinnym, osób powyżej 45. roku życia oraz niepełnosprawnych.

Kampania prasowa obejmie ogłoszenia ukazujące się od 30 maja do 14 lipca w dziennikach: "Gazecie Wyborczej", "Super Expressie" oraz "Fakcie". Natomiast bannery reklamowe na wybranych portalach (GazetaPraca.pl, hrk.pl, hrc.pl) emitowane będą od 2 czerwca do 27 lipca. Równolegle prowadzona będzie kampania w telewizji (TVP1, TVP Info, TVN) oraz radiu (TOK FM).

Kampanię realizują dom mediowy MediaOn i agencja PR Ad rem Public Relations.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)