Run Warsaw z Kubą Wojewódzkim


'Jeden bieg, tysiące powodów' to hasło trzeciej edycji największej
imprezy biegowej w Polsce - Run Warsaw, która odbędzie się 7
października br. 'Jeden bieg, tysiące powodów' to również motyw
przewodni rozpoczynającej się 1 września kampanii promującej Run
Warsaw.

31.08.2007 08:00

Kampania opiera się na historiach 7 bohaterów i ich indywidualnych motywacjach do udziału w biegu: "Bo uciekam od nudy", "Bo forma się przydaje", "Bo jak forma w górę, to waga w dół", "Bo lubię uganiać się za dziewczynami", "Bo będzie o czym opowiadać", "Bo każdy dostaje medal", "Bo kalorie się nie liczą".

"W tym roku na starcie Run Warsaw chcemy zgromadzić 20 000 uczestników - liczymy przede wszystkim na osoby, które jeszcze nigdy nie biegały. Właśnie im pragniemy pokazać, że motywacji do biegania może być naprawdę wiele, a każda z nich jest dobra, aby wstać i rozpocząć przygodę z tym sportem. A zacząć można właśnie od udziału w Run Warsaw", powiedział Piotr Sośnierz, Dyrektor Marketingu w Nike Poland.

Wszystkie historie zostały przedstawione jako opowiadania komiksowe, które w różnej postaci można zobaczyć na formatach reklamowych wykorzystywanych w kampanii. Pełny zbiór historii w formie książeczki komiksowej będzie dodawany do biletów kinowych w sieciach Cinema City, Multikino i Silverscreen podczas dwóch wrześniowych weekendów (8-9 września i 15-16 września br.). Siedem opowieści można też zobaczyć w sekcji Biegamy, bo... na oficjalnej witrynie biegu www.runwarsaw.pl. W tej sekcji internauci mogą opublikować również swoje własne powody do biegania i podzielić się nimi z innymi - to samo można uczynić, wpisując swoją motywację w ramce, która znajduje się na każdym numerze startowym uczestnika biegu.

Specjalnym elementem kampanii jest udział Kuby Wojewódzkiego, znanego dziennikarza i prezentera. Wizerunek Kuby został wykorzystany na ogromnej siatce rozpiętej na hotelu Metropol. Widnieje na niej hasło "Przegoń najszybszego w gębie".

"Jesteśmy pewni, że wiele osób miałoby ochotę zmierzyć się z Kubą Wojewódzkim. Dajemy im taką możliwość podczas Run Warsaw. Kuba lubi współzawodnictwo i lubi wygrywać. Ma szybki samochód i jest szybki w gębie. Na pewno wystartuje w biegu, ale czy dobiegnie? Czy da radę? Tego sami nie wiemy. Przyjdźcie na bieg i sami zobaczcie Kubę w akcji", dodaje Piotr Sośnierz.

Kampania promująca Run Warsaw rozpoczyna się 1 września br. i obejmuje: outdoor w różnych formatach (mosty, citylighty na przystankach, branding wejścia do stacji metra Centrum, duża siatka na hotelu Metropol z wizerunkiem Kuby Wojewódzkiego), reklamę prasową (Runner's World, Bieganie, Przegląd Sportowy, Gazeta Wyborcza-Co Jest Grane?), radio (AntyRadio, Eska Warszawa, Eska Rock Warszawa, Radiostacja; trzy 30-sekundowe spoty współtworzył i czyta Kuba Wojewódzki) oraz digital (m.in. WirtualnaPolska.pl, Onet.pl, Interia.pl, O2.pl, Grono.net, Clubing.pl).

Kreacja kampanii Run Warsaw jest dziełem agencji G7. Autorem komiksów jest Przemek Truściński.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)