RMF FM najmocniejszą marką medialną w Polsce
Radio RMF FM uznane zostało za najmocniejszą markę medialną w
rankingu MARQA 2007 przygotowanym przez dziennik "Rzeczpospolita"
przy współpracy z AC Nielsen. Marka RMF FM zdobyła pierwsze miejsce
w kategorii Media, uzyskując 816 pkt. i wyprzedzając
dotychczasowego lidera - telewizję TVN.
07.12.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Do zwycięstwa RMF FM, przyczyniły się między innymi przeprowadzone z rozmachem akcje promocyjne jak np. letnia trasa koncertowa "Muzyka najlepsza pod Słońcem" czy zimowa akcja "Choinka pod choinkę", kampanie reklamowe, wydarzenia antenowe oraz duża aktywność na rynku muzycznym (składanki " RMF FM - Najlepsza Muzyka").
Na drugim miejscu w rankingu MARQA 2007 znalazła się TVN (808 pkt.), trzeci był Polsat (800), czwarta - TVP 2 (791), a piąte - Radio Zet (764).
Na kolejnych miejscach uplasowały się: TVP 1, "Gazeta Wyborcza", TVP3 i TVN Siedem, Dziesiątkę zamyka "Tele Tydzień".