Rexona Women zmienia wizerunek
Pod hasłem 'Rexona działa w rytmie Twojego ciała' rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Rexona Women.
08.03.2007 07:10
Za opracowanie strategii, kreację i realizacje kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.
Celem kampanii jest zmiana wizerunku marki Rexona Women, budowanie więzi emocjonalnej z marką, komunikacja nowych, odświeżonych opakowań i innowacyjnych właściwości produktów oraz nowego wariantu Rexona Women o nazwie Biorytm.
Grupę docelową Rexony stanowią kobiety w każdym wieku (kluczowy wiek 25-35 lat).
Kampania wizerunkowa wsparta została szeroką komunikacją obejmującą działania ATL (TV, outdoor, prasa, radio, internet), BTL i ambient media (m.in. kluby fitness). Interaktywna strona internetowa http://www.rexona.pl/, zawiera informacje o nowej linii inteligentnych dezodorantów Rexona Women, pozwala na poznanie własnego biorytmu na każdy dzień, wzięcie udziału w dyskusjach na forum oraz w głosowaniu w ogólnopolskiej Debacie Rexony.
Agencja IQ Marketing przygotowała kreację kampanii wizerunkowej: reklam prasowych (głównie prasa kobieca), billboardów, komunikacji ambientowej, strony internetowej, materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i nowoczesnym oraz welcome-packów. Agencja odpowiada również za opracowanie koncepcji akcji hostessowych w sieciach handlowych oraz Debaty Rexony w radiu Zet, która rozpoczęła się 5 marca i jest wsparta kampanią prasową (prasa kobieca, Newsweek, Gazeta Wyborcza, Metro).
Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy PHD.