Rewolucja od Panasonica: serwis przyjedzie do domu
Unikalny na polskim rynku walizkowy serwis Panasonic pozwoli na
dokonywanie napraw telewizorów plazmowych w domu klienta, bez
potrzeby transportu do centrum serwisowego.
Panasonic Polska uruchomił Profi Plasma Service, nową usługę skierowaną do użytkowników telewizorów plazmowych marki Panasonic. Dzięki modułowej konstrukcji plazm Panasonic, pracownicy serwisów, wyposażeni w specjalne walizki serwisowe, będą dojeżdżać do klienta i dokonywać napraw w miejscu zamieszkania. Nie będzie już konieczny, poza wypadkami uszkodzenia panelu, transport telewizora plazmowego do serwisu w celu dokonania przeglądu i naprawy.
Klienci mogą kontaktować się poprzez specjalnie stworzoną infolinię programu Profi Plasma Service (022 338 11 11) lub przez Intenet (poprzez formularz zamieszczony na stronie www.panasonic.pl/profi)
z serwisem. Usługa jest bezpłatna dla użytkowników telewizorów objętych gwarancją, na obszarze 50 km od najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego.
"Profi Plasma Service uruchomiony przez Panasonic to pierwszy w Polsce program tego rodzaju" - mówi Artur Sutuła, kierownik działu serwisowego Panasonic Polska - "Konsumenci coraz częściej wybierają telewizory o dużej przekątnej ekranu. Duże ekrany są bardziej kłopotliwe w transporcie zarówno dla użytkowników, jak i dla obsługi serwisowej. Nasz program umożliwa sprawną naprawę w domu klienta, dzięki czemu będzie mógł szybko z powrotem cieszyć się oglądaniem najwyższej jakośći obrazu telewizora plazmowego".
Projekt Profi Plasma Service startuje od początku lutego br. Program dotyczy jedynie telewizorów plazmowych Panasonic.