Panasonic Polska uruchomił Profi Plasma Service, nową usługę skierowaną do użytkowników telewizorów plazmowych marki Panasonic. Dzięki modułowej konstrukcji plazm Panasonic, pracownicy serwisów, wyposażeni w specjalne walizki serwisowe, będą dojeżdżać do klienta i dokonywać napraw w miejscu zamieszkania. Nie będzie już konieczny, poza wypadkami uszkodzenia panelu, transport telewizora plazmowego do serwisu w celu dokonania przeglądu i naprawy.
Klienci mogą kontaktować się poprzez specjalnie stworzoną infolinię programu Profi Plasma Service (022 338 11 11) lub przez Intenet (poprzez formularz zamieszczony na stronie www.panasonic.pl/profi)
z serwisem. Usługa jest bezpłatna dla użytkowników telewizorów objętych gwarancją, na obszarze 50 km od najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego.
"Profi Plasma Service uruchomiony przez Panasonic to pierwszy w Polsce program tego rodzaju" - mówi Artur Sutuła, kierownik działu serwisowego Panasonic Polska - "Konsumenci coraz częściej wybierają telewizory o dużej przekątnej ekranu. Duże ekrany są bardziej kłopotliwe w transporcie zarówno dla użytkowników, jak i dla obsługi serwisowej. Nasz program umożliwa sprawną naprawę w domu klienta, dzięki czemu będzie mógł szybko z powrotem cieszyć się oglądaniem najwyższej jakośći obrazu telewizora plazmowego".
Projekt Profi Plasma Service startuje od początku lutego br. Program dotyczy jedynie telewizorów plazmowych Panasonic.