Trwa ładowanie...
d3imhlo
29-11-2006 07:10

Reserved i Cropp Town 'wejdą' do telewizji

Universal McCann zdobył budżet mediowy LPP SA.

d3imhlo
d3imhlo

- Umowa jest w trakcie podpisywania. Na mocy umowy Universal McCann będzie planował / kupował dla LPP (w porozumieniu z działem marketingu Reserved i Cropp)
media na kampanie w roku 2007 - powiedział nam Marek Małyszko LPP Do tej pory LPP planowała kampanie w mediach we własnym zakresie.

- Chcemy skuteczniej, lepiej i taniej kupować media. Chcemy wejść do telewizji, dlatego też podpisaliśmy umowę z Universal McCann – dodał Małyszko.

d3imhlo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3imhlo
Więcej tematów