Trwa ładowanie...
d4fxisd
05-05-2006 07:16

Rekordowy nakład gazety "Parkiet"

W poniedziałek "Parkiet" ukaże się w nakładzie 290 tysięcy egzemplarzy i w nowym layoucie.

d4fxisd
d4fxisd

Autorem zmienionej makiety jest Marek Knap, dyrektor artystyczny Rzeczpospolitej.

Tego samego dnia ruszy kampania promocyjno-reklamowa o wartości ponad 1 mln zł. Nakład gazety wzrośnie do poziomu 30 tys. egz, a 8 i 15 maja br. (poniedziałki), gazeta zostanie dołączona do całego nakładu Rzeczpospolitej (260 tys. egz.). Ponadto sample reklamujące nowy "Parkiet", w nakładzie 700 tys., pojawią się w dziennikach regionalnych grupy Orkla i Polskapresse. Kampania reklamowa uwzględnia także emisje w Rzeczpospolitej, TVN 24 i Radio PIN.

Nowy, grubszy Parkiet (28 kolumn), więcej miejsca niż dotychczas, poświęci firmom, finansom i gospodarce.

„Przygotowaliśmy kolumny poradnikowe, opinie, pojawią się szersze komentarze. Więcej będziemy pisać o branżach i spółkach spoza giełdy” – zapewnia Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny Parkietu.

Wraz ze zmianami, powstał dział artystyczny, a zespół dziennikarski podwoił liczbę pracowników.

„Z nowym Parkietem zamierzamy dotrzeć do przedsiębiorców i menadżerów zarządzających dużymi i średnimi firmami. Bez wględu na to czy są notowane na giełdzie, czy nie” – mówi Dariusz Jarosz, prezes zarządu Parkiet Media, wydawcy gazety.

d4fxisd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4fxisd
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj