Reklamy Just dla Banku BPH nagrodzone
Lamparty 2005 za najlepiej wykreowaną markę bankową w kategoriach bankowości detalicznej i mikroprzedsiębiorstw trafiły do Banku BPH.
30.03.2006 06:42
W środę, 29 marca b.r. podczas dorocznej konferencji Pentor Research International poświęconej bankowości wręczone zostały Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Nagrody za działania podjęte w 2005 roku przypadły Bankowi BPH zarówno w kategorii bankowości detalicznej jak i w kategorii bankowości dla mikroprzesiębiorstw.
Bank BPH został doceniony przez kolegów z branży w obu kategoriach przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz dobrą i bogatą ofertę. W kategorii bankowości detalicznej drugie miejsce zajął ING Bank Śląski, a trzecie ubiegłoroczny zwycięzca eurobank. W kategorii bankowości dla mikroprzedsiębiorstw drugie miejsce zajął ING Bank Śląski a trzecie PKO Bank Polski.
Nagrody wręczył Eugeniusz Śmiłowski, prezes zarządu Pentor Research International, w imieniu Banku BPH nagrody odebrała Barbara Szołomicka, dyrektor Departamentu Marketingu Banku.
Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki i odniosły sukces. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców.
Pentor Research International co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w bankowości – w tym roku odbyła się 6 edycja konferencji. Nagrodę Lampart przyznano po raz drugi. Nazwa nagrody odwołuje się do tradycji nadawania nagrodom branżowym nazw zwierząt.