Reebok sponsorem magazynu hiphopowego Rap Pakamera

36 kolejnych odcinków magazynu Rap Pakamera powstaje we współpracy z Reebokiem.

10.07.2006 07:07

Program prowadzony przez polskie gwiazdy hip-hopu to doskonałe miejsce promocji marki, od wielu lat zaangażowanej tę kulturę muzyczną. Akcja promocyjna jest efektem współpracy telewizji MTV Polska oraz At Media - Pierwszego w Polsce Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

RAP PAKAMERA to magazyn hiphopowy prowadzony przez duet raperów i prezenterów: WZS (Wujka Samo Zło) oraz CNE (Człowieka Nowej Ery)
. Program jest miejscem spotkań dla ludzi zaangażowanych w kulturę hip-hopu. W magazynie można zobaczyć ekskluzywne materiały z koncertów, premiery teledysków, relacje z wydarzeń muzycznych oraz występy artystów na żywo w studiu. W programie poruszane są tematy związane z kulturą hiphopową.

Od lipca w każdym odcinku Rap Pakamery emitowana jest ponadto kreskówka o kulturze hiphopowej, pod tytułem „Ziomek”, do której głosy podłożyły największe gwiazdy polskiego hip-hopu.

Premierowe odcinki sponsorowanego cyklu można oglądać na antenie MTV Polska w poniedziałki o 21:00, a powtórki w soboty o 16:00. Marka Reebok pojawia się w rozmaitych formatach billboardów sponsorskich promujących program oraz emitowanych w jego trakcie. Reebok skorzysta również z bogatych możliwości promocyjnych oferowanych przez cieszącą się popularnością w grupie docelowej stronę internetową www.mtv.pl

W każdym odcinku Rap Pakamery odbywa się także konkurs, w którym fundatorem nagród jest Reebok.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)