Trwa ładowanie...
d3eh4nb
02-11-2007 08:00

Ranigastu Max: Szczerze o zgadze


Agencja McCann Erickson Polska przygotowała nową kampanię TV dla
Ranigastu Max - leku na zgagę i niestrawność z portfolio Polpharmy.

d3eh4nb
d3eh4nb

Kampania skierowana jest do szerokiej grupy osób mających problemy ze zgagą.

Jej celem jest wzrost świadomości leku i umocnienie Ranigastu na pozycji marki pierwszego wyboru na problemy gastryczne.

Spoty będą emitowane od 2 listopada w TVP, TVP3, TVN, TVN7, TVN Tematyczne, Polsat, TV4.

Autorami kampanii są Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski. Media zaplanował Universal McCann.

d3eh4nb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3eh4nb
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj