Rafał Dywan zastąpił Kingę Nowakowską w Call Center Poland
W związku z przejęciem Call Center Poland przez spółkę giełdową
Internet Group, nastąpiła zmiana na stanowisku osoby zarządzającej
lidera rynku call center.
04.12.2007 08:00
Dotychczasowa Dyrektor Generalna Kinga Nowakowska, została członkiem Rady Nadzorczej Spółki. Jej obowiązki przejął Rafał Dywan, odpowiedzialny w IGROUP za rozwój usług BPO i platformy call center w grupie.
Nowy prezes Zarządu Call Center Poland Rafał Dywan jest absolwentem Zarządzania i Marketingu AGH w Krakowie oraz IESE Business School w Barcelonie.
Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą call center w Polsce i Europie Środkowej. Pełnił m. in. funkcję dyrektora odpowiedzialnego w Call Center Poland S.A. za uruchomienie i zarządzanie centrum obsługi kluczowego Klienta Canal+/Cyfra+, obejmującego wszystkie kanały dotarcia (telefon, Internet, fax, sms, korespondencja listowa), obsługę dystrybutorów firmy oraz sprzedaż poprzez elektroniczne kanały kontaktu. Po promocji na stanowisko dyrektora operacyjnego w Call Center Poland odpowiadał za całość realizacji projektów prowadzonych w spółce. Równolegle był odpowiedzialny operacyjnie za biura call center w Pradze, obsługujące rynek czeski. Pełnił również stanowisko dyrektora wielojęzycznego call center.
Ostatnio dyrektor biura ds. contact center w centrali PZU SA. Odpowiedzialny za obsługę klienta, pracownika i agenta ubezpieczeniowego poprzez wszystkie elektroniczne kanały kontaktu.