Rafał Dywan zastąpił Kingę Nowakowską w Call Center Poland


W związku z przejęciem Call Center Poland przez spółkę giełdową
Internet Group, nastąpiła zmiana na stanowisku osoby zarządzającej
lidera rynku call center.

Dotychczasowa Dyrektor Generalna Kinga Nowakowska, została członkiem Rady Nadzorczej Spółki. Jej obowiązki przejął Rafał Dywan, odpowiedzialny w IGROUP za rozwój usług BPO i platformy call center w grupie.

Nowy prezes Zarządu Call Center Poland Rafał Dywan jest absolwentem Zarządzania i Marketingu AGH w Krakowie oraz IESE Business School w Barcelonie.

Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą call center w Polsce i Europie Środkowej. Pełnił m. in. funkcję dyrektora odpowiedzialnego w Call Center Poland S.A. za uruchomienie i zarządzanie centrum obsługi kluczowego Klienta Canal+/Cyfra+, obejmującego wszystkie kanały dotarcia (telefon, Internet, fax, sms, korespondencja listowa), obsługę dystrybutorów firmy oraz sprzedaż poprzez elektroniczne kanały kontaktu. Po promocji na stanowisko dyrektora operacyjnego w Call Center Poland odpowiadał za całość realizacji projektów prowadzonych w spółce. Równolegle był odpowiedzialny operacyjnie za biura call center w Pradze, obsługujące rynek czeski. Pełnił również stanowisko dyrektora wielojęzycznego call center.

Ostatnio dyrektor biura ds. contact center w centrali PZU SA. Odpowiedzialny za obsługę klienta, pracownika i agenta ubezpieczeniowego poprzez wszystkie elektroniczne kanały kontaktu.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)