Przyznano Lwy w kategorii Lions Direct i Promo Lions

Znamy już laureatów Canneńskich Lwów w kategoriach marketing bezpośredni i promocja sprzedaży.

21.06.2006 06:37

Grand Prix w kategorii Lions Direct zdobyła Belgijska agencja I DO za reklamę dla gazety De TIJD.

Specjalistyczna gazeta De TIJD chciała rozreklamować swój dodatek na temat emerytur, wyjaśniający jak osiągnąć dostateczną emeryturę w ustawowym czasie pracy. Przesłaniem reklamy była ochrona ludzi w wieku emerytalnym przed szukaniem kolejnego zatrudnienia. W tym celu agencja podszyła się pod 84-latka, który tradycyjnym listem motywacyjnym i formularzem CV ubiega się o pracę.

Grand Prix w kategorii Promo Lions zdobyła amerykańska agencja Crispin Porter + Bogusky z Miami, za reklamę wprowadzającą nowy model Volkswagena Golfa GTI na rynek amerykański.

Przed launchem marki zainteresowanym nowym modelem rozesłano maile, które odsyłały ich na specjalną stronę, na której znajdowało się wiele gadżetów związanych z wprowadzanym na rynek samochodem. Była to jedna z najlepszych kampanii w wprowadzających w historii Volkswagena. Spodziewana sprzedaż przekroczona została o 80 proc.

Agencją roku (Direct Agency of the Year) została berlińska agencja SCHOLZ & FRIENDS. W trakcie tego tygodnia przyznane zostaną także wyróżnienia w kategoriach: Agency of the Year i Interactive Agency of the Year.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)