"Przewodniki po Polsce" w dziennikach Polskapresse
Kolekcja składa się z 10 przewodników przygotowanych we współpracy z firmą Pascal.
28.06.2006 | aktual.: 28.06.2006 10:14
Kolekcja ruszyła we wtorek 27 czerwca br. w "Dzienniku Bałtyckim" i "Dzienniku Zachodnim" przewodnikiem „Kraków i Jura Krakowsko-Częstochowska”. "Gazeta Krakowska" i "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska" rozpoczynają ją w środę 28 czerwca, a "Głos Wielkopolski", we wtorek 4 lipca. Kolejne pozycje obejmują najbardziej popularne miejsca wypoczynku w Polsce: „Wybrzeże Bałtyku”, „Beskid Śląski i Żywiecki”, „Mazury”, „Trójmiasto”, „Tatry i Zakopane”, „Wrocław”, „Sudety”, „Poznań i Wielkopolska”, „Warszawa i Mazowsze”.
Kolekcję wspierają kampanie promocyjne realizowane przez poszczególne ośrodki na łamach gazet, w regionalnych i lokalnych stacjach radiowych, regionalnych ośrodkach TVP3 oraz poprzez plakaty. Dodatkowo Przewodniki po Polsce wzmocnione są kampaniami reklamowymi w Wirtualnej Polsce i serwisie naszemiasto.pl.
Ceny przewodników są różne w poszczególnych tytułach. Przewodnik z gazetą kosztuje: w Dzienniku Bałtyckim 4,8 zł, w Gazecie Krakowskiej 4,9 zł, w Głosie Wielkopolskim 5 zł, w Dzienniku Zachodnim 5,3 zł, a w Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej 5,9 zł (I przewodnik dołączany za darmo). Można kupić także samą gazetę w zwykłej cenie.
Kolekcję „Przewodniki po Polsce” realizują także Gazeta Olsztyńska oraz Nowa Trybuna Opolska, Kurier Poranny, Głos Pomorza i Głos Szczeciński.