Przesłuchanie motywem przewodnim kampanii Peugeot
Ruszyła kolejna część kampanii informującej o wyprzedaży modeli Peugeot z 2005 r. 'Duża reszta do wydania'.
06.02.2006 23:47
Reklama ma za zadanie wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów promocyjną ofertą kredytową Peugeot 50/50.
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała serię reklam prasowych prezentujących poszczególne modele Peugeot objęte ofertą oraz 20-sekundowy spot radiowy. Pomysł kreatywny opiera się na intrygującym dialogu kojarzącym się z przesłuchaniem podczas filmu kryminalnego.
Reklama przedstawia szczegóły oraz warunki oferty i zachęca potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Peugeot, gdzie korzystając z oferty można kupić nowy model Peugeot płacąc od razu tylko 50% ceny.
Reklamy można będzie usłyszeć w dniach 6 - 10 lutego w Radiu Zet, RMF i PR 3 oraz rozgłośniach lokalnych: Antyradio, Eska Poznań, Eska W-wa, Eska Wrocław, Parada Łódź, PR Białystok, PR Kielce, PR Olsztyn i Złote Przeboje. W prasie reklamy pojawią się 20 lutego, a zobaczyć je będzie można w dziennikach: Gazeta Wyborcza i Fakt.
Kampania potrwa do 26 lutego. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Warszawa.