'Przekrój' nieco inny na lato
Wraz ze zmianą na stanowisku redaktora naczelnego, zmianie ulegnie nieco samo pismo.
Aktualne wydanie „Przekroju” jest ostatnim pod wodzą Piotra Najsztuba. Nowy naczelny Mariusz Ziomecki zapowiada zmiany, które wdrażane będą przez wakacje.
„Do „masowości” „Przekrojowi” jeszcze daleko, ale byłbym daleki od nazwania go również „niszowy”. Nie będzie żadnych rewolucyjnych zmian, ale bez tych się nie obędzie” – mówi wortalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Ziomecki.
Na razie prace trwają nad cover stories, których do tej pory w gazecie nie było. Tematem numeru często był duży wywiad Najsztuba.
Większość zmian nie jest znana. Wszystko wyjaśni się w najbliższym czasie.
„Proszę obserwować pismo przez najbliższe dwa miesiące. Stopniowo wszystko się wyjaśni” – dodaje Ziomecki.
Średnia sprzedaż* tygodnika "Przekrój" wyniosła w marcu 2006 r. 81 308 egzemplarzy (rok temu 96 588).
*Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - rozpowszechnianie płatne razem.