Promocja polskiej żywności przy Polskim Stole Liderów ruszyła w Karpaczu

Grupy Cedrob i Mlekovita podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu uruchomiły projekt związany z promocją polskiej żywności i rodzimych producentów. Branżowym liderom zależy, by wartości i wkład w polski przemysł spożywczy, jakie reprezentują te koncerny, wspierały sposób postrzegania rodzimej żywności nie tylko na krajowym rynku, ale również na arenie międzynarodowej.

Cedrob Foods S.A.Cedrob Foods S.A.
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promocyjną pod hasłem "Polski Stół Liderów", którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu - z aktywnym udziałem mediów i przedstawicieli branży - będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.

A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu "Polski Stół Liderów", warto promować? Oto te najistotniejsze:

  • Jakość wyrobów - do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.
  • Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.
  • Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji zespołów.
  • "Czyste etykiety" produktowe.
  • Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.
  • Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.
  • Kompletny łańcuch produkcji - od pola do stołu - gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.
  • Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.

Uczestnicy projektu wyrażają nadzieję na pełen sukces tej inicjatywy.

Źródło informacji: Cedrob Foods S.A.

Materiał sponsorowany przez Cedrob Foods S.A.

Wybrane dla Ciebie

Szef MON o ewakuacji Polaków. "Wojsko jest gotowe"
Szef MON o ewakuacji Polaków. "Wojsko jest gotowe"
"Jestem przekonany". Nawrocki tłumaczy się z kontrowersyjnej sprawy
"Jestem przekonany". Nawrocki tłumaczy się z kontrowersyjnej sprawy
Izrael zaatakował Iran. Rząd Netanjahu uśpił czujność wroga
Izrael zaatakował Iran. Rząd Netanjahu uśpił czujność wroga
Sikorski o ataku na Teheran. "Nasza placówka i jej personel są bezpieczni"
Sikorski o ataku na Teheran. "Nasza placówka i jej personel są bezpieczni"
Chamenei: Izrael otrzyma surową karę
Chamenei: Izrael otrzyma surową karę
"W jednej ustawce". Prezydent elekt w końcu się przyznał
"W jednej ustawce". Prezydent elekt w końcu się przyznał
Iran wystrzelił drony. Lecą w kierunku Izraela
Iran wystrzelił drony. Lecą w kierunku Izraela
Najwyższy stan gotowości. Izrael w napięciu przed odwetem
Najwyższy stan gotowości. Izrael w napięciu przed odwetem
"Nie może mieć". Mocna deklaracja Trumpa ws. ataku Izraela na Iran
"Nie może mieć". Mocna deklaracja Trumpa ws. ataku Izraela na Iran
Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne
Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne
Polacy czekali na ten moment. Antycyklon Xara niesie ciepło
Polacy czekali na ten moment. Antycyklon Xara niesie ciepło
Operacja "Powstający Lew". Iran ogłasza śmierć szefa sztabu
Operacja "Powstający Lew". Iran ogłasza śmierć szefa sztabu
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Wiadomości