Trwa ładowanie...
d4d471q
24-08-2005 08:44

Producent Viagry zmienia taktykę

Pfizer, nawiększy światowy koncern farmaceutyczny, zapowiada większą ostrożność przy reklamowaniu swoich produktów.

d4d471q
d4d471q

Firma przed dopuszczeniem reklamy każdego swojego leku, będzie konsultować jej treść z lekarzami oraz amerykańskimi organizacjami rządowymi, zajmującymi się farmaceutyką. Konsultacje te mają na celu lepsze konstruowanie reklam leków tak, aby informowały one o efektach ubocznych i ryzyku, które wiąże się z zażyciem danego farmaceutyku.

Ostrożność ta wiąże się zapewne z falą krytyki Amerykanów wobec nierzetelnej, ich zdaniem, promocji lekarstw. Zarówno lekarze i naukowcy, jak i amerykański rząd krytykują koncerny farmaceutyczne za to, iż ich reklamy nie wspominają nic o niebezpieczeństwach, wiążących się z zażywaniem leków.

W zeszłym roku Pfizer wydał na reklamę 4,15 miliarda dolarów.

d4d471q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4d471q
Więcej tematów