Problemy z lotami. Pasażerowie czekali prawie dwie doby

Pasażerowie linii SkyUp i Wizz Air doświadczyli poważnych opóźnień lotów z Egiptu i Fuerteventury. Jak informuje TVN24, przyczyną były problemy techniczne, które zmusiły pasażerów do długiego oczekiwania na lotniskach.

Problemy z powrotem do Polski (zdj. ilustracyjne)
Problemy z powrotem do Polski (zdj. ilustracyjne)
Źródło zdjęć: © East News
Mateusz Dolak

Pan Dariusz, pasażer linii SkyUp, miał wylecieć z Sharm Al Sheikh do Rzeszowa w czwartek wieczorem. Niestety, jego lot został odwołany z powodów technicznych. Jak podaje TVN24, pasażerowie zostali przewiezieni do hotelu, a kolejny lot również nie doszedł do skutku.

SkyUp potwierdziło, że lot numer U5 7552 został odwołany. Pasażerowie zostali przekierowani na inne loty, a część z nich wróciła już do Polski. Reszta ma zaplanowany lot na 4 stycznia. Linie lotnicze zapewniły, że pasażerowie otrzymali wsparcie, w tym posiłki i zakwaterowanie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Problemy Wizz Air

Podobne problemy dotknęły pasażerów linii Wizz Air, którzy mieli wylecieć z Fuerteventury do Warszawy. Jak informuje TVN24, lot został anulowany z powodu uszkodzenia samolotu przez sprzęt obsługi naziemnej. Pasażerowie musieli sami zorganizować noclegi.

Wizz Air poinformował, że lot został przełożony z powodu ograniczeń czasowych pracy załogi. Pasażerowie otrzymali bony żywnościowe i zapewnienie zwrotu kosztów zakwaterowania. Linie przeprosiły za niedogodności i obiecały rekompensaty zgodnie z prawem UE.

Pasażerowie obu linii musieli zmierzyć się z brakiem informacji i długim oczekiwaniem na lotniskach. TVN24 podkreśla, że sytuacja była szczególnie trudna z powodu wysokiego sezonu turystycznego i ograniczonej dostępności hoteli.

Czytaj też:

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)