Premier tworzy departament ds. własnego wizerunku?
Donald Tusk jest niezadowolony ze swojego medialnego wizerunku. By go poprawić, postanowił stworzyć specjalny departament w kancelarii premiera, który będzie odpowiadał za tworzenie medialnej strategii rządu i premiera - dowiedział się "Wprost".
03.02.2008 | aktual.: 03.02.2008 15:10
Głównym zadaniem departamentu, który ma nadzorować Igor Stachowicz (jeden ze spin doktorów platformy), będzie tworzenie PR-owskiej oprawy dla działalności rządu, w szczególności premiera.
Informatorzy "Wprost" twierdzą, że te zmiany mają związek z niezadowoleniem premiera z dotychczasowej pracy rzeczniczki rządu Agnieszki Liszki i podlegającego jej Centrum Informacyjnego Rządu (CIR).
Gdy ten departament ruszy pełną parą, to CIR i Liszka będą pełnić funkcję czysto techniczną - mówi urzędnik z otoczenia Donalda Tuska.