Trwa ładowanie...
d305dnm
13-10-2006 07:10

Prawie 7 mln kibiców przed telewizorami

Środowy mecz piłkarski Polska - Portugalia okazała się wydarzeniem medialnym dnia.

d305dnm
d305dnm

Przed odbiornikami nastawionymi na Dwójkę zgromadziło się średnio 6 578 tys. widzów (dane TNS OBOP). Udziały w rynku widowni wyniosły 48 proc. Oznacza to, że prawie co drugi Polak oglądający w tym czasie telewizję wybrał rywalizację „biało-czerwonych” z Portugalczykami.

Korzystny wynik po pierwszej połowie (2:0) i dobra gra reprezentacji Polski sprawiły, że w drugiej połowie meczem emocjonowało się 7 105 tys. sympatyków piłki nożnej (udziały w rynku widowni ukształtowały się na poziomie 54,3 proc.). Transmisja meczu okazała się programem telewizyjnym o największej widowni w Polsce.

Duża widownia meczu sprawiła, że 11 października TVP2 była stacją pierwszego wyboru. Dzienne udziały w rynku widowni wyniosły 24,4 proc. Na drugim miejscu znalazła się TVP1 – 23,3 proc., a na trzecim TVN – 15,9 proc.

d305dnm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d305dnm
Więcej tematów