Trwa ładowanie...
d4n1pj9
03-07-2008 08:00

Powstał dział EcoMarketingu agencji Brainshop U-boot


Agencja Brainshop U-boot stworzyła dział EcoMarketingu. Za
koordynację pracy działu oraz wdrażanie nowych narzędzi odpowiada
Karol Spława-Neyman.

d4n1pj9
d4n1pj9

- Praca działu skoncentruje się tylko i wyłącznie na promocji i realizacji ekologicznych patentów reklamowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Mątkiewicz, dyrektor zarządzający U-boota. - Co więcej sami klienci, świadomi działań podejmowanych na rynkach międzynarodowych, zaczęli się do nas zwracać z prośbami o przygotowanie strategii kreatywnych, wykorzystujących Ekofilozofię.

d4n1pj9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4n1pj9
Więcej tematów