'Powiedz, że nie jestem gwiazdą sportu'
Ruszyła kampania telewizyjna firmy Nike, która towarzyszy inauguracji wiosennej kolekcji kobiecej Nikewomen 2006.
12.02.2006 23:40
Od 9 lutego br. Nike ponownie pojawia się w świecie tańca. Kampanię telewizyjną, która towarzyszy inauguracji wiosennej kolekcji kobiecej Nikewomen 2006, tworzą trzy spoty telewizyjne.
Kampania telewizyjna trwać będzie od 9 lutego do 12 marca 2006 r. Trzy filmy reklamowe (60" i 30") pojawią się na antenach TVN, Polsatu, TVP, MTV Polska i Viva Polska, oraz na wybranych stacjach niszowych.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Nike w Polsce – MindShare Polska. Za kreację filmów odpowiedzialna jest firma Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy.
Z okazji inauguracji kolekcji wiosennej również strona http://www.nikewomen.com/ dostępna będzie w nowej, tanecznej odsłonie. Promocja tejże strony, jak i kampanii wiosennej odbędzie się na największych portalach kobiecych (gala.onet.pl, kobieta.interia.pl, polki.wp.pl, Gala, Viva, Uroda, Kafateria) oraz na komunikatorach Tlen i gadu-gadu.