POP Całodobowy - letnia akcja Idea POP
Od 12 lipca do 21 sierpnia br. będzie trwała letnia akcja promocyjna Idea POP pod hasłem 'POP Całodobowy'.
Akcja POP Całodobowy odbywa się w 10 miejscowościach wzdłuż polskiego wybrzeża: Mielno, Międzyzdroje, Rewal, Darłówko, Łeba, Ustka, Sopot, Dębki, Jastarnia, Świnoujście, przy czym dwukrotnie odwiedzane wybrane miejscowości. Impreza trwa 2 dni w każdej z lokalizacji.
POP Całodobowy to wielopłaszczyznowa wakacyjna akcja promocyjna obejmująca m.in.:* Działania dzienne na plaży (łącznie 36) np.: łódź RIB, banan, trampolina wodna, bungee run, kula sferyczna, dmuchany zamek dla dzieci, strefa fitness, nauka tańca latino, strefa relaksu etc* Działania wieczorne i nocne (łącznie 36): - pierwszy wieczór - kino na plaży (18) to zawsze o 21.30 pokazy mega-hitów na dużym ekranie: 'Ocean’s Twelve-Dogrywka' lub 'Lepiej późno niż później', a nastepnie o 24.00 Summer of MTV (m.in. Dirty Sanchez, Jackass etc.), - drugi wieczór – to zawsze od 21.00 dyskoteka z DJami (WAWA, Novika&Lexus, Boogie Mafia-Bert&Harper, Ricardo i Marysia Sadowska, Adamus i inni) * Działania sprzedażowe: zespoły sprzedażowe firmy Linia1 będą wszędzie tam gdzie odbywa się roadshow, a ponadto 1 osoba z Linii1 zostanie oddelegowana do „stoiska sprzedażowego” na plaży w „miasteczku POPa” * Ponadto codziennie będzie organizowany konkurs wiedzy o POPie, w którym będzie można wygrać telefon Nokia 2600.
Partnerem wakacyjnej akcji POP Całodobowy jest akcji jest Nokia – w miasteczku plażowym będzie stoisko Nokii (Nokia korner), gdzie będzie można zrobić sobie zdjęcie i zobaczyć na ekranie plazmowym lub przesłać na stronę www.lato.moblog.pl
Wsparcie medialne akcji POP całodobowy odbywa się poprzez bannery i plakaty (w załączeniu) dedykowane do tej akcji: jeden dotyczy atrakcji dziennych, a drugi wieczornych. Będą prezentowane obok siebie w miejscowościach gdzie odbywa się akcja POP Całodobowy. Natomiast w trakcie akcji hostessy rozdawać będą ulotki (w załączeniu). W miejscowościach, gdzie będzie odbywać się akcja POP Całodobowy będzie jeździć pick-up, z którego nagłośnienia także będzie rozpowszechniana informacja o atrakcjach akcji.