Pomóżmy dzieciom. Zamieńmy głodne dzieciństwo na Godne Dzieciństwo
16 października obchodzimy Światowy Dzień Walki z Głodem.
15.10.2012 | aktual.: 16.10.2012 13:30
Mogłoby się wydawać, że ten problem nie dotyczy Polaków. Nic bardziej mylnego. Ponad 700 tysięcy polskich dzieci jest niedożywionych. PCK od 11 lat prowadzi program Godne Dzieciństwo – całoroczną akcję mającą na celu zapewnienie dzieciom kompleksowej opieki. Dzięki nowej kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża każdy z nas może podarować im ciepły posiłek – np. podczas zakupów, do akcji włączyły się bowiem sklepy znanych marek: Monnari, T-Mobile, The Body Shop, Villeroy & Boch, Tous. By wspomóc dzieci wystarczy wysłać SMS o treści POMOC pod numer 7364 (koszt wiadomości to 3,69 zł brutto).
W ramach kampanii w wybranych salonach będzie można zobaczyć dania obiadowe, będące symbolem marzeń tak wielu dzieci w Polsce. Partnerzy akcji zachęcać będą w ten sposób klientów do wysłania sms-a i podarowania ciepłego posiłku jednemu głodnemu dziecku.
Organizatorzy akcji reklamowej chcą w ten wymowny sposób pokazać kontrast pomiędzy marzeniami nas, klientów renomowanych sklepów (nowy telefon, gustowna biżuteria, kosmetyki), a marzeniami głodnych dzieci.