Polska Saatchi&Saatchi zrobiła kampanię na 9 europejskich rynków

Polski oddział Saatchi & Saatchi przygotował dla Toyota Motor Europe kampanię reklamową nowej Toyoty Corolli. Obejmie ona 9 rynków.

07.02.2007 07:10

W zakresie jej realizacji agencja współpracuje bezpośrednio z Toyota Motor Europe.

- Fakt powierzenia nam realizacji pan-europejskiej kampanii nowego modelu Toyoty potwierdza silną pozycję polskiego oddziału w ramach europejskiej sieci Saatchi & Saatchi. Realizacja tego projektu była dla nas niewątpliwie nowym i ciekawym doświadczeniem - mówi Marek Żołędziowski, CEO Saatchi & Saatchi.

Polski oddział Saatchi & Saatchi jest odpowiedzialny za przygotowanie kreacji i produkcję kampanii.

Celem akcji jest launch nowej Corolli. W Polsce kampania będzie miała miejsce w telewizji, prasie, na nośnikach outdoorowych oraz w internecie. Hasło kampanii brzmi: „Absolutnie nowa Toyota Corolla. O klasę wyżej ”.

Klient: Toyota Motor EuropeAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciel agencji: Anna PańczykDyrektor kreatywny: Jason RomeykoDyrektor artystyczny: Johan OhlsonCopywriter: Jacek Praszałek

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)