Polska Saatchi&Saatchi zrobiła kampanię na 9 europejskich rynków
Polski oddział Saatchi & Saatchi przygotował dla Toyota Motor Europe kampanię reklamową nowej Toyoty Corolli. Obejmie ona 9 rynków.
W zakresie jej realizacji agencja współpracuje bezpośrednio z Toyota Motor Europe.
- Fakt powierzenia nam realizacji pan-europejskiej kampanii nowego modelu Toyoty potwierdza silną pozycję polskiego oddziału w ramach europejskiej sieci Saatchi & Saatchi. Realizacja tego projektu była dla nas niewątpliwie nowym i ciekawym doświadczeniem - mówi Marek Żołędziowski, CEO Saatchi & Saatchi.
Polski oddział Saatchi & Saatchi jest odpowiedzialny za przygotowanie kreacji i produkcję kampanii.
Celem akcji jest launch nowej Corolli. W Polsce kampania będzie miała miejsce w telewizji, prasie, na nośnikach outdoorowych oraz w internecie. Hasło kampanii brzmi: „Absolutnie nowa Toyota Corolla. O klasę wyżej ”.
Klient: Toyota Motor EuropeAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciel agencji: Anna PańczykDyrektor kreatywny: Jason RomeykoDyrektor artystyczny: Johan OhlsonCopywriter: Jacek Praszałek