Polscy skoczkowie w kampanii Trydentu
"Skocz do nas na narty. U nas trenują Mistrzowie" pod takim hasłem, rozpoczęła się kampania jednego z najsłynniejszych regionów narciarskich we Włoszech - Trydentu.
04.11.2005 06:42
Realizację kampanii w Polsce powierzono domu mediowemu SPC House of Media oraz agencji Łukaszfilm. Jest ona częścią ogólnoeuropejskich działań promocyjnych zleconych przez władze Trydentu.
W kampanii wykorzystano wizerunki dziesięciu skoczków polskiej kadry, w tym oczywiście Adama Małysza, trenujących w jednym z ośrodków Trydentu - Val di Fiemme.
Reklamy pojawiły się na billboardach 6x3 m w największych miastach Polski, a do krakowskich wydań "Gazety Wyborczej" oraz "Rzeczpospolitej", również do "Dziennika Polskiego", dołączone zostały foldery reklamowe.
Kampania rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do końca miesiąca. Jej celem jest zachęcenie jak największej liczby polskich narciarzy i turystów, do odwiedzenia Trydentu.
Zimą ubiegłego roku Trydent przyciągnął 42 tys. Polaków, co stawia nasz kraj na trzecim miejscu zaraz za Włochami i Niemcami.