Polscy siatkarze będą namawiać do picia mleka
W sierpniu rusza kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej
'Pij mleko! Będziesz wielki'. Gwiazdami tegorocznej kampanii będą
najlepsi polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska - Dolata, Piotr
Gruszka i Sebastian Świderski.
"Pij mleko! Będziesz wielki" to najbardziej znana z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już piątą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.
W tegoroczną kampanię zaangażowali się znani polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska, Piotr Gruszka oraz Sebastian Świderski. Od sierpnia zawodnicy będą zachęcać dzieci do picia mleka, a rodziców do dbania o zdrowie swoich pociech. Tym samym siatkarze dołączyli do grona propagatorów picia mleka dotychczas reprezentowanych przez: Bogusława Lindę, Kayah, Krzysztofa Hołowczyca, Jagnę Marczułajtis, Shreka i Supermana.
Siatkarze namawiający najmłodszych do picia mleka pojawią się od sierpnia w reklamach telewizyjnych, na billboardach i innych nośnikach reklamy zewnętrznej w większości polskich miast, w reklamach prasowych i internetowych oraz stacjach radiowych.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy projekcie, natomiast we współpracę z mediami zaangażowany jest dom mediowy ZenithOptimedia (a w planowanie kampanii internetowej komórka ZED Digital).