Polscy piłkarze twarzami kampanii Umbro


1 czerwca ruszyła druga odsłona kampanii Umbro Bring it On - Mocne
odbicie, promująca piłkarską kolekcję SX.

03.06.2008 08:00

Twarzami kampanii są ambasadorzy marki John Terry, Deco i Michael Owen. Obok nich na layoutach pojawią się reprezentanci Polski związani z Team Umbro Polska powołani na turniej finałowy Euro2008 - Dariusz Dudka, Adam Kokoszka, Tomasz Zahorski i Michał Pazdan.

Wizerunki Polaków pojawią się na siatkach wielkoformatowych w całym kraju, w reklamach prasowych (m.in.CKM, LOGO, Piłka Nożna, Przegląd Sportowy, Tempo, Bravo Sport)
. Zawodnicy Team Umbro pojawią się również na witrynach ponad 50 sklepów, w których sprzedawane są produkty marki Umbro. Działania dodatkowe obejmą trzy tygodniową kampanię w Multikinie.

Dodatkowo zawodnicy Team Umbro Polska będą firmować konkurs organizowany przy współpracy z Multikinem i siecią The Athlete's Foot. Wśród planowanych na czerwiec działań znajduje się również kampania ambientowa prowadzona przy współpracy portalu 11.pl i agencji interaktywnej Apeiro.

Równolegle prowadzone są działania promocyjne Team Umbro Polska w internecie. Niedawno powstał profil MySpace zawodników. Na www.myspace.com/teamumbropolska, gdzie prezentowane są sylwetki zawodników, niepublikowane materiały z sesji, eventów, wydarzeń związanych z Teamem.

Za współpracę z Team Umbro Polska odpowiadają Maciej Ziobroń, Sport Marketing Manager i Justyna Dziegieć PR Manager marki Umbro. Kampania outdoorowa jest organizowana przy współpracy z Universum Promotion Group.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)