Trwa ładowanie...
d3k24km
12-06-2008 08:00

Pocztylion-Arka PTE: nie daj się wylosować


Rozpoczęła się kampania reklamowa "Nie daj się wylosować"
realizowana przy współpracy Pocztylionu-Arka PTE oraz agencji
4dm.pl.

d3k24km
d3k24km

Celem kampanii jest pozyskanie młodych członków OFE, którzy wchodząc w swoje zawodowe życie stają przed wyborem Funduszu Emerytalnego. Jak wskazują statystyki część z nich nie korzysta z możliwości wyboru OFE trafiając do puli losowań.

Kampania obejmie swoim zasięgiem cały kraj i będzie realizowana w do końca lipca przy pomocy materiałów P.O.S dostępnych w ponad 6 tys. urzędów pocztowych. Kampania zasięgiem obejmie radio RMF FM i prasę (Metro).

Zakup mediów: Pocztylion-Arka PTE. Kreacja: 4dm.pl (Art. - Mateusz Jarmoszewicz).

d3k24km
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3k24km
Więcej tematów