Poczta Polska walczy na rynku przesyłek
Poczta Polska uruchomiła nowe usługi, które mają pomóc w odbudowie pozycji na rynku przesyłek. Jednym z zaproponowanych rozwiązań jest przesyłka Aglomeracja, która jest adresowana do dużych klientów biznesowych.
18.02.2010 | aktual.: 18.02.2010 14:01
Prezes Poczty Polskiej Andrzej Polakowski dostrzega już pierwsze efekty wprowadzonej oferty. Jego zdaniem działania Poczty będą konkurencyjne wobec prywatnych spółek działających na rynku, którzy obchodzą przepisy na przykład dociążając przesyłki metalowymi blaszkami.
Mariusz Popek z Poczty Polskiej wyjaśnia, że niektóre usługi spółki mogą być tańsze między innymi dzięki temu, że klienci sami odbierają przesyłki w urzędach pocztowych..
Innym czynnikiem, który powoduje, że oferta jest konkurencyjna jest fakt, że zainteresowani są nią klienci działający w dużych miastach, gdzie koszty pracy pocztowców są niższe.