Poczta Polska coraz gorzej traktuje klientów
Klienci Poczty Polskiej są coraz gorzej traktowani - alarmuje Najwyższa Izba Kontroli. Takie wyniki przynosi kontrola, przeprowadzona w 50 jednostkach poczty. Inspektorzy pojawili się w dyrekcji, najważniejszych centralach, a także oddziałach spółki.
15.12.2009 | aktual.: 15.12.2009 14:04
Główne zarzuty dotyczą niedotrzymywania terminów doręczeń przesyłek i pogarszającego się stanu ich zabezpieczenia. Klienci w urzędach pocztowych są narażeni na kolejki i niewygody. Jest to spowodowane złą organizacją pracy placówek i brakiem informacji.
Raport NIK zwraca też uwagę na zły stan techniczny obiektów pocztowych. Kontrolerzy mają również zastrzeżenia, dotyczące realizacji kluczowych inwestycji, w tym budowy węzłów ekspedycyjno - rozdzielczych i informatyzacji.