PO szykuje niespodziankę na zakończenie kampanii
Platforma Obywatelska szykuje ofensywę medialną. W połowie września partia chce przyśpieszyć z kampanią: będzie seria spotów i billboardy w całym kraju - czytamy w dzienniku "Rzeczpospolita".
07.09.2011 | aktual.: 14.09.2011 16:14
Punktem zwrotnym ma być przedstawienie programu wyborczego na konwencji 10 września. Potem kampania ma przyśpieszyć. W telewizji pojawią się nowe spoty, a w całym kraju mają zawisnąć billboardy promujące ugrupowanie.
Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że w telewizyjnych spotach wystąpi premier Donald Tusk. Rzeczniczka sztabu wyborczego PO, Małgorzata Kidawa-Błońska zaznacza jednak, że ostateczne decyzje w tej sprawie jeszcze nie zapadły.
Jak będą wyglądały spoty Platformy? - W telewizji będziemy się chwalić tym, co zrobiliśmy, ale też przyznawać, że nie wszystko się udało, dlatego pokażemy w nich jednocześnie nasze plany na kolejną kadencję - powiedział dziennikowi polityk ze sztabu.
Eksperci podkreślają, że partie mają szczególny powód, by rzucić wszystkie siły na ostatni odcinek kampanii. Wtedy można bowiem trafić do wyborców niezdecydowanych.
- Z różnych badań wynika, że aż 30% wyborców podejmuje decyzję, na kogo głosować, w ostatnich dniach przed głosowaniem - mówi dziennikowi dr Bartłomiej Biskup, politolog z Uniwersytetu Warszawskiego.