"Po radosnej stronie życia"
Rusza kolejna faza kampanii 'Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola'.
31.08.2006 08:46
Etap o nazwie Demonstrate Coke’s role in our lives (Przeznaczenie, czyli miejsce w sercu) przypomina i podkreśla rolę, jaką produkt pełni w życiu swoich konsumentów. - Popularność Coca-Coli powoduje, że jej obecność w naszym życiu jest niemal oczywista – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce – dlatego chcemy przypomnieć co ta obecność wnosi. Pokazujemy ile pozytywnych i radosnych skojarzeń może dawać Coca-Cola.
To bardzo intensywna część kampanii, bogata zarówno w silny, barwny emocjonalnie przekaz, jak i z uwagi na środki wykorzystane do zakomunikowania tego przekazu. Poświęcona tej fazie kampania reklamowa obejmowała będzie outdoor, kampanię telewizyjną, kinową oraz Internet. Równolegle prowadzone będą również inne aktywności, jak festiwal muzyczny Coke Live Music Festival (9 września, Kraków)
, a także szereg działań public relations.
W ramach aktywności outdoorowych użyte zostaną wielkoformatowe siatki oraz regularne tablice. Innowacyjność tego elementu kampanii polegać będzie na zastosowaniu ogólnopolskiego visuala wspieranego przez visuale regionalne, rozmieszczone w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Kampania prowadzona równocześnie na wielu rynkach wokół jednej idei, wpisana jest w lokalną tradycję i charakter każdego z rynków i jego regionów (glokalizacja). Kampania reklamowa obejmuje stacje telewizyjne (TVN, TVN7, Viva, MTV), sieci kin oraz Internet i opiera się na 30-sekundowym spocie reklamowym: „FAGON”. Ideą filmu jest zainspirowanie do przezwyciężenia swych uprzedzeń i otwarcia się na innych - nawet przybyszy z obcej planety – podano w komunikacie.
W tym etapie kampanii uruchomiony również zostaje serwis społecznościowy Udasie.pl, tworzony w całości przez użytkowników. Coca-Cola występuje w tym projekcie jako gospodarz serwisu, stwarzający możliwości do spotykania się ludzi o podobnych zainteresowaniach.
Outdoor:Kreacja: PublicisZakup mediów: Starcom
Spot „FAGON”: 30 sekundAdaptacja: agencja PublicisZakup mediów: Starcom Emisja: Polsat, TVN, TVN7, Viva, MTV, sieci kin, Internet
Serwis Udasie.pl: K2 Internet
Działania PR: Task Force Consulting