PKO BP: ruszyła kampania reklamowa Max Lokaty
Od 28 stycznia 2008 r. rozpoczęła się kampania reklamowa nowego
produktu depozytowego oferowanego przez PKO Bank Polski - Max
Lokaty. Ma ona zasięg ogólnopolski.
31.01.2008 08:00
Wiodącym medium kampanii jest telewizja. Reklamy emitowane są w czterech największych stacjach ogólnopolskich: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie oraz w TVN7 i TV4. W kampanii wykorzystane są też stacje niszowe (w tym TVN24) oraz stacje z pakietu AT Media.
Reklamy pojawiają się także w radiu (od 4 lutego), w prasie - dzienniki ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczypospolita", "Polska The Times", "Dziennik Polska Europa Świat", "Metro") oraz tygodniki opiniotwórcze ("Newsweek", "Wprost", "Polityka") oraz w internecie (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia, Gazeta, Gadu-Gadu i Google)
.
W kampanii są wykorzystane witryny większości oddziałów PKO Banku Polskiego w Polsce oraz siatki wielkoformatowe w Warszawie. W oddziałach i agencjach PKO Banku Polskiego dostępne są ulotki i plakaty.
Media zakupił ZenithOptimedia Group a w kampanie byli także zaangażowani: Scholz & Friends i HYPERmedia.